Rain On Rainbow Umbrella

Jak nie stracić energii w czasie jesiennej pluchy?

Jesień to trudny czas dla większości Polaków. Dopóki mamy to szczęście, że pogoda nam dopisuje, jest ok, ale w momencie, gdy przychodzą jesienne pluchy i listopad daje nam w kość, szukamy sposobu na to, by apatia nie dała nam się we znaki. Zobaczmy, w jaki sposób możemy sobie poradzić z jesienną depresją.

Ruch to podstawa

Nie od dziś wiadomo, że ruch pobudza nas do działania. Wydzielają się endorfiny i z minuty na minutę czujemy się coraz lepiej. W czasie wysiłku fizycznego pobudzamy również krążenie, jest nam cieplej i mamy zdecydowanie więcej energii. Koc i ciepła herbata przestaje być naszym marzeniem, bo nasz organizm udowodnił, że nie daje się jesiennym spadkom energii.

Odpoczynek

Drugim ważnym elementem walki z jesienną depresją jest odpowiednia dawka odpoczynku. Musimy pamiętać, że nasz organizm musi mieć czas na regenerację. W okresie jesiennym ten czas jest dużo bardziej cenny, bo słońca jest jak na lekarstwo i przez to dużo trudniej nam zebrać się do działania. Zadbajmy więc o to niezbędne minimum w postaci 7-8 godzinnego snu, a od razu zauważymy poprawę samopoczucia.

Zdrowe odżywianie

Ostatnim elementem układanki, która pozwoli nam zachować chęć do działania, mimo pluchy za oknem, jest odpowiednia dieta. Mamy tu na myśli zdrowe odżywianie, które zapewni nam stałe dostawy wszystkich składników odżywczych. W sytuacji, gdy zauważymy u siebie braki pewnych witamin, zwłaszcza tych z grupy B, możemy sięgnąć po lek na przemęczenie. Pomoże on uzupełnić braki i szybciej przywróci nam energię i zapał do działania.

Więcej na: http://vitabuerlecithin.pl/lek-na-wzmocnienie-organizmu/

Dodaj komentarz